شماره شرکت باربری واوان

شرکت باربری واوان

شرکت باربری واوان

باربری چیست؟

به‌طورکلی، باربری به معنای جابجا کردن هر نوع کالا از یک نقطه به نقطه دیگر است. اگر شما باری داشته باشید و بخواهید آن را به محلی برسانید، باید از باربری و شرکت‌های حمل بار کمک بگیرید. این‌گونه شرکت‌ها، کالاها و اسباب و اثاثیه مختلف را با روشی ایمن به مقصد می‌رسانند.

ویژگی باربری

مهم‌ترین ویژگی شرکت‌های باربری خوش‌نام در مقایسه با باربری‌های معمولی، اعتبار آن‌ها است که باعث می‌شود صاحبان کالا بدون هیچ‌گونه نگرانی، کالای خود را به آن‌ها بسپارند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار جذاب شرکت‌های باربری که باعث افزایش طرفداران آن‌ها شده، این است که کالاهای مشتریان را به سایر کشورها نیز ارسال می‌کنند.

باربری شهری چیست؟
به طور کلی دو نوع باربری در سطح شهر وجود دارد. یکی باربری شهری و یکی باربری بین شهری . به باربری شهری، باربری داخل شهری یا درون شهری یا اتوبار هم گفته می‌شود. باربری برون شهری یا باربری بین استانی یا باربری بین استانها نام دیگر باربری بین شهری هست.

انواع باربری
بعد از این که متوجه شدید باربری چیست و چه خدماتی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، باید بدانید که این شرکت‌ها انواع مختلفی دارند که در ادامه، هر یک از آن‌ها را به‌طور کامل نام می‌بریم.

باربری زمینی: همان‌طورکه از نام آن هم مشخص است، در این نوع باربری، کالاها از روش زمینی و با استفاده از بارگیری‌های مختلف به مقصد می‌رسند. این نوع باربری شامل ارسال کالا از طریق قطار هم می‌شود که البته به شرایط و حجم کالا بستگی دارد.

باربری هوایی: اگر فاصله مبدا تا مقصد بسیار زیاد باشد و نتوان از روش زمینی برای ارسال کالا استفاده کرد، باربری‌ها ترجیح می‌دهند از روش هوایی کمک بگیرند.

باربری دریایی: یکی دیگر از نمونه‌های باربری، روش دریایی است که از طریق کشتی‌های بسیار بزرگ، تمام کالاها به مقصد موردنظر ارسال می‌شوند.

یک نظر بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تماس با ما